Fun fun fun

Härlig helg man haft :) Mys med älskling på fredagen och på lördagen fira Selma och parta loss med alla goa människor jag saknat som fan när jag varit borta i Norge. Känns som jag känner halva stan när jag är hemma ^^ Skitnajs.

Söndagsmys med en faktiskt inte allför bakis Emil, Emma och Christoffer på O'learys med mat och bowling. Gick ju inte så himla bra denna gången heller -.- men Emil visa återigen att han är king och slog oss ganska brutalt. Jag skyller på att jag var för mätt den här gången ^^ Sjukt god mat! Beställ Fajita Pita om ni ska äta där säger jag bara, satans gott!

Var ju meningen att jag skulle börja söka jobb den här veckan men det har inte hänt än i alla fall. Jobbade lite igår åt min moster och ska jobba åt mamma på fredag så jag kommer tjäna 450 spänn denna vecka. jaja, jag tar tag i det imorn.. Var hos tandläkaren igår också, inga hål! Men jag får visst inte dricka så mycket pepsi ^^ oops

Idag har jag suttit och tittat igenom alla avsnitt av big brother som jag missat när jag var i Sälen, najs. Har också varit ute och sprungit och haft ett riktigt seriöst styrkepass, herregud vad Skultorp är backigt! Tur att man har lite kondis kvar i alla fall.. Meen happ nu blir det kaffe och wienertwister och gotta mig lite ;)

Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0