Skillz

Japp blev bowling igår med älskling och några av hans polers. Vi planerade att sopa banan med allihop såklart men jag var redo att ge upp redan efter första serien.. ^^ jag har totalt tappat skillsen! Blev lite bättre sen som tur är men mjoo smått deprimerad! Fast var väl ett år sedan man spelade också.

Har spenderat mina arbetslösa dagar i emils soffa och på stan denna veckan, riktigt skönt att kunna ta sig lite tid att slappna av. Jag är dessutom en aldeles utmärkt hemmafru så skiter det sig med allt så finns det ju nånting jag INTE är värdelös på ^^ Så himla positiv jag låter haha men ingen risk för alla vet ju hur totally awesome jag faktsikt är!

Nu ska jag och älskling äta lasagnette som vi lagat helt själva, ska bli intressant, och MER SCRUBS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0