Sälen!


Najs vecka i sälen! Liite för hård start för lilla Frida kanske men efter en dag totalt paralyserad i soffan så var jag fit for fight igen ^^ Skitkul att parta loss med Hanna och Carro och deras spårade badhuskamrater! Festade till på badet med jackuzzibubblande både utomhus och inomhus ;) Blev sen utgång på Tandådalens Wärdshus och vem träffar man på där om inte Andréa Petterson som rocka loss på dansgolvet. Sjukt kul kväll!

Har ialla fall inte glömt bort hur man åker skidor så det är ju positivt. Har ju försökt mig på det där med snowboarding de senaste åren men tror jag lägger det på hyllan ett tag ^^

Imorgon blir det hemfärd! Men först ska jag spöa skiten ur gamlingarna på Chicago och sen kramas lite med Hanna o Carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0