Jobbsökande

Herregud vad jag är grym egentligen om jag bara lägger manken till så att säga! Idag har jag letat fram nummer till personalansvariga på Posten och på Max och varit och lämnat CV och grejer. Fick väldigt lovande respons. Hoppas hoppas! Belönade mig själv med en kaffe på Pims med Coffe :) En evighet sedan jag var där! Stammis som man är så drixsade jag hela 4 kr ;) haha shit

Har köpt ett så jäävla snyggt armband också med leopardhuvuden på, men det får ni se någon annan gång för nu ska jag rota i skåpen och se om det finns något ätbart vilket är knappast troligt.. Man tycekr ju att föräldrar borde ha mycket god mat men mina föräldrar har bara korv glass och bröd i sin frys -.- Helt värdelöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0