Svenskarna i norge..

Vi finns överallt! Blev lite smått chockad över att stöta på Carl Jonéus på gatan när jag var ute på jobbet :D Fan va glad jag blev över att se ett bekant ansikte i stan för en gångs skull! Oslo is the new Sweden..

Fyra svenska tjejer som jobbar på Elixia var här nyss och kolla in vår lägenhet för de ev ska ta över den efter oss när vi flyttar sista februari :) Har skickat in uppsägelsen på jobbet nu så det börja banne mig närma sig! Känns lite weird ändå, som att ta ett steg tillbaka till tryggheten, fast det är ju lite så. Men känner mig ändå rätt nöjd med vad jag fått ut av Norge. Komma hem med lite extra cash.. eller mycket extra cash att bara spendera på vad fan jag vill :D Wiie! En resa till solen blir det definitivt i alla fall, det är jag värd!

Fick föresten agera lite hjälte idag! En tant med rullator dratta omkull mitt i gatan på isen så Frida fick rycka in ^^ Stackars! Trodde killen på Joker där jag precis skulle lämna in post och som såg vad som hände skulle hjälpa mig men ikke! Han låtsades som inget och vände ryggen till så jag fick lyfta upp tanten på egen hand, trodde aldrig att jag var så stark :P haha, gick bra med henne i alla fall, lilla Greta! Skulle hälsa hem till mina föräldrar från Greta att hon var hjärtligt tacksam för min hjälp, naw x)

Nu ska jag se färdigt på 11e avsnittet av Gossip Girl o sen sen sova =) Gött att Sverige vann mot Polen föresten, lite nervwracking match..

Ha de

Kommentarer
Postat av: natalie med kärlek

Hallå!



Natalie heter jag och är arton år.

Skaffade silikon vid sjutton årsålder.

och säger alltid vad jag tycker och tänker.

och jag hatar folk som kastar skit på varandra för egentligen handlar allt om avundsjuka. Bättre att ge en komplimang tycker jag :)



Skulle vara kul om du ville följa min blogg som handlar om mitt liv, där fest shopping kärleksproblem och allt möjligt uppstår!

och inom en kort tid ska jag göra en rolig sak. Läs och häng med i äventyren.



nattape.blogg.se



Hugs & Kisses

2011-01-21 @ 15:27:41
URL: http://nattape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0