sorry

damn jag suger verkligen på att uppdatera.. får skylla på att jag har ett liv.. ^^
God jul och gott nytt år i efterskott föresten. Jag hade väl en hyffsat bra jul ändå, tycker att den dagen är lite överskattad jag är mest glad för att jag får saker istället för att behöva köpa dem själv men ^^ jaja fick träffa större delen av släkten trots att vi var mer uppdelade än någonsin.. Innebar iof att jag firade lite hos faddrarna i ryd först och sen hemma vilket är första gången jag är på två olika ställen på julafton.
Nyår spenderades på Aamodtalleen 11 med Coffe. Riktigt flådigt firande med tacos och vin ^^ haha What to do! Jävla grymt fyrverkeri var det i alla fall och halv ett hade coffe redan däckat (y) Happy new year
Denna veckan har Emil varit och hälsat på här borta i norrbaggeland, underbart! jobbigt att tiden ska gå så jävla fort -.- Supermys vare, du är ta mig fan bäst<3 ysch längtar hem som satan ska bli skönt att flytta snart faktiskt får se vad jag kan hitta på för nått då, jobb jobb jobb.. En och en halv månad kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0