Jaoo

Freeda i gårdagens outfit

Älskar mina supersnygga midjehöga leggings alltså! Trodde aldrig jag skulle kunna bära nått i den stilen men tusan, that's hot :P Tänkte jag skulle matcha in i djungeltemat igår men sen blev det en annan restaurang i stället för den vi tänkt var fullbokad. Tråkigt! Men en jävla kul kväll hade vi ändå!

Hamnade på "Ett Glass" mjo ett glas på svenska ^^ hehe Jag, carro och Victor beställde in tre små rätter typ som köket valde och jaa.. SMÅ VAR DE FAN! Fick först in en minimalisk sallad med EN skinkbit.. och sen musslor.. frida hatar musslor.. men sen kom den sista rätten som var en liten bit korv och mos med nån sås och jag upptäckte att jag kunde dränka musslorna i mos och sås och få i mig dem ändå just bara för att bli mätt ^^ haha herregud!Det var inte värt 135 spänn.. Hilde bjöd på champagne laget runt för att fira riktigt, och sen blev det mintuu shot! Skålade och drack och blev sen tillsagt av en servitris att jag inte fick dricka! haha vafan.. Det var tjugo årsgräns och för det första var vi 4 st som inte var 20 men de pekade bara ut mig.. ? och för att jag inte tackade nej när jag blev bjuden på shot så fick ingen vid vårt bord beställa en droppe sprit till xD Tur att Hilde är faster till den högsta vakten på stället annars hade vi säkert blivit utkastade allihop haha

Lite kul att gå upp idag och mötas av en bakfull Carro ^^ Upp och hoppa för att va på jobbet igen halv tio.. Gick fan bra idag! Har haft ångest inför mina lördagspass eftersom jag har två rutter att köra och har så himla mycket post så jag inte slutat fören fem tidigare, men idag jobbade jag bara över 10 minuter :D Upptäckte när jag kom tillbaka att klockan i bilen gick en timme före ^^ haha najs, var inne klockan tre som jag skulle fast jag trodde klockan var fyra. bra jobbat! mm ne nu blire movienight med Coffe, Carro drog ju hem idag och kommer tillbaka nästa söndag så får se om jag och Coffe klarar av att inte döda varandra innan dess..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0