Goin' heuum


Wiie då satt man på bussen mot Sverige igen! Har inte varit hemma på en månad nu, herregud jag har svår separationsångest! Speciellt ifrån min kisse :( Saknar verkligen den håriga lilla studsbollen hon har ju till och med blivit kelvänlig sedan hon kastrerades ^^

Anyhow.. Ska bli intressant att se hur kollektivtrafiken ska fungera idag, ska va framme i skövde halv tio men får väl se hur det blir med det. Blir i alla fall mys med Emil för hela slanten! Shopping imorgon o fira Tovis på lördag så det blir awesome :) Mindre kul när jag kommer tillbaka till Norge dock.. Carro flyttar in till oslo en månad tidigare än tänkt so I'm stuck with Coffe -.- haha fyfan vi har redan bestämt att vi inte ska umgås med varandra på minst en månad när vi flyttar hem till Sverige igen xD Sa upp lägenheten igår faktiskt. Den som drog lägst kort ur kortleken fick ringa Johanne och självklart blev det jag! blöö, men det gick ju kanoners! :) Bara drygt en månad kvar! Can't wait <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0