na na na

Tjaa vad händer i norrbaggelandet då?
Mjo! Carro har flyttat till en ny lägenhet i Oslo med Sofia och Victor, Jag och Coffe försöker så gott vi kan att inte döda varandra fast det hettar till ibland ^^ och vi har nu betalt sista hyran och börjar räkna ner dagarna för flytt! Härligt :D Nu är det bara typ tre veckor kvar! Herregud tiden går fort.

Jag och Coffe drog en failad trip till IKEA igår.. jag skulle köpa korgar som jag sett i reklamen som de sänkt priset på men när vi kom dit så kostade de minsann 129 kr och inte 59 som jag trodde, för det tillbudet började gälla 26e februari -.- haha vem fan gör reklam för något som händer om EN MÅNAD, jävla norrmän de är ju knäppa.. Kom därifrån med lite godis och pizza ^^ yeey

Idag fick jag leka lite hjälte igen och tjänade 45 kr för att jag är så himla snäll och hjälpsam xD Är ju totalt omöjligt att ta sig fram ute utan broddar tycker till och med jag så förstår att gamla instabila tanter UTAN broddar har det en aning värre så får ganska ofta agera stöttepelare, inte många som ger mig pengar för det dock ^^ najz

Imorgon är det fredag och ingen reklam wiie, måste skynda mig på jobbet så jag hinner iväg till skatteverket innan tre, har ju ingen större lust att skatta 50% en månad till. Shitans vad pengar jag kommer få nästa sommar! Aja blir förmodligen afterwork på kvällen och lajte öl typ kanske lite ;)
HA DE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback