flyttning

Flytten äntligen avklarad! Tillbaka i Skövde och mot nya utmaningar och det känns skiitbra :D Bara lite lite problem när släpet satt fast och pappa körde fast med bilen när han skulle dra upp det men annars alles gut haha ^^ Kommer sakna mina gamla roomies för de har ju i princip varit som min egen skugga i ett halvår. Speciellt Coffe som jag bara slapp i fyra timmar på dagen när vi var ute och delade ut post...

Dagen har spenderats med älskling såklart! Uppackning och lite smygflyttning till Emils lägenhet, upptäckte att min garderob har krympt så allt får inte plats ^^ hehe ops

Drog till Hentorps pizzeria och köpte kebab förut också, ett måste! När kebaben i norge smakar blodpudding är svensk kebab himelsk i jämförelse kan man ju säga, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0