död

jag tror jag håller på att bli utbränd!
fuuu vad jag är trött.. HELA TIDEN skitjobbigt! blä

Längtar hem gör jag också. Jag har världens bästa pojkvän och ändå envisas jag på att hålla mig på 35 mils avstånd.. doesn't make any sense! Jobbigt är det alltså.. men 2,5 vecka kvar nu sen drar vi fan hem! Ska bli så skönt, jag kommer nog spendera mina första dagar i Sverige i Emils säng medan han jobbar ^^ najz! Tror posten håller på att ta kål på mig, och jag gillar inte snön.. alla vuxna män på team 2 traskar enkelt fram i 2 dm snö uppför helvetesbacken men ikke lilla Frida! tur att coffe kan vara till någon nytta och kan hjälpa mig upp haha guud jag känner mig klen ibland, den där vagnen är inte min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0