bimbaraboo

Jaaapp har garanterat haft de två värsta dagarna på jobbet någonsin! jävla snö säger jag bara nu får det fan va nog! Snöade konstant hela dagen igår och ingen orkade med att ploga gångvägarna så det kändes som att släpa på en 100-kilos vagn med fyra låsta jul hela dan.. jävligt kul! Var så svettig och utpumpad när jag kom in så jag la mig på golvet och försökte illustrera min egen död ^^ hehe tur att inte chefen var där! Men så kom Arild och gav en sjokoladeboll och o'boy så var jag snabbt som attan på benen igen xD idag var det ett berg av snö på den vanliga vägen vi brukar gå så fick gå en omväg i snöstorm och snöjoks, också himla kul.. blev iaf sol på eftermiddagen så hoppas det är fint imorgon när jag sa jobba igen :) Imorn blir det också lite festligheter när engelsmannen James kommer till Anton o co. i Oslo.

Nu ska jag snart dra igång mitt CSI NY- maraton och göre lite te när carro packat färdigt sina sista grejer som hon ska ha med till den nya lägenheten. Och Coffe är i Oslo atm so I'm all alone for a while! :D Underbart! haha fast känns lite ovant också, vem ska nu skratta till det roliga på TV med mig ?! ^^

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0