massa bra!

hihi sitter just och skriver på min nya dator eller ah emils gamla men ändå! :P Skitnajs att jag inte har någon skärm så han fick koppla den till TV:n så jag har riktig storbildsskärm haha ^^ vi har köpt två olika editions av the sims 3 också som jag ska testa att spela sen, gryyymt.

Har inte blivit uppringt av jobbet än så antar att jag är ledig idag. Lite gött efter ett 8.5 timmar långt arbetspass igår.. det är sjukt påfrestande för fötter och ben alltså.. och inte minst hjärnan, herregud man måste vara så snabbtänkt! Men det går ganska bra ändå, har jobbat i en vecka nu och bara varit ledig två dagar så det är ju najs.

Idag åkte Emil iväg på övning och ska va borta i 10 dagar :( skittråkigt! Fast då kan jag ju iof leka med hans prylar hur mycket jag vill :D mohahah! Fast inte hälla kaffe på dem.. lyckades paja en fjärrkontroll med en kaffeduschn här om dagen, men med lite blod svett och tårar (och lite sprit och vatten) fick emil igång den igen ^^ hehe

nej tillbaka till soffmys och latte! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0