Oh gravity why can`t we seem to keep it together

Sitter och tuggar i mig lite naccochips och letar dator som en galning. Hmm jag vill inte ha en mini-pc før det blir før pilligt, jag vill inte ha en før dyr och på blocket finns det inte nått bra alls. Iiih jag vill jag vill jag vill!
Just nu ær Johanne ute i skogen och promenerar så jag kan få lite av mitt dagliga internetbehov ^^
Sov ænda till ett idag! Satt vid datorn till fyra nångång igår och sen ville min hjærna sætta på grubblarfunktionen nær jag lyssnade på cat and mouse.. damn aldrig kan livet vara sådær riktigt bra, det går mer på halvfart før det mesta tycker jag..

All I ever wanted it comes with a price.

Hær ær jag nu i alla fall, jag ær ganska imponerad øver mig sjælv att det verkligen blev av, jag som ær så himla bekvæm och planerade att bo hemma tills jag fyllde 25! Haha det ær ju alltid något positivt. Længtar nått enormt tills carro o coffe kommer hit och johanne flyttar ut så allt blir som det ska. Mor min var på møbelmæssan i Tibro och køpte några snygga stolar och en hutch till mig. Asbra! yeye sitter o sneglar ut genom fønstret och funderar på att ge mig ut på en exploring joggingrunda i Rælingen. Det ær så helvetes backigt hær bara så det ær helt sinnes! Ca 4 km lång uppførsbacke från centrum och hem och den tar inte slut på ett bra tag^^ Puuh jag tror jag børjar springa neråt haha! Skitfint væder ær det ju i alla fall vore a shame att stanna inne! :)

For now, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0