Hemresa

Yeee fina dagar i Lillestrøm denna veckan. Det bara flyter på, kan inte fatta att jag redan har jobbat hær i en månad.. Segt att lønen inte kommer førænn 25e oktober dock! Men men jag har tur att jag har så førnuftiga førældrar och slæktingar som ser till att jag har ett relativt stort sparkapital x) haha , skønt att veta att jag i alla fall tjænat igen alla pengar jag lagt ut redan :)

Imorgon åker jag hem till Sverige igen, har børjat bli lite dålig och hostar som fan hela tiden så hoppar nog jobbet en dag o satsar på att komma hem lite tidigare. Har inte hunnit boka biljett heller så får hoppa på den buss som har plats før min bredlast till bak xD Ska bli skønt att ta det lugnt en dag, ska førsøka hinna med skatteverket också så jag får det gjort nån gång. Iiiih I`m excited!! Snart snart snart bor vi hær "på riktigt"!

Klem & muss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0