HELG

En helt galen lönepils fick avsluta denna hårda jobbvecka! Underbart skoj och människorna här är så sjukt goa! Trivs som fan gör man :) Jag undrar hur kontoret kommer se ut på måndag efter allt röjande igår ^^ Hehe jaja vi gjorde fan ett bra jobb i alla fall!

Idag har jag och Emil varit i stan och fyndat lite till våra lägenheter och jag hittade en stor väska för bara 99 kr! Köpte en skitsnygg svart pläd och nya bilder med afrikatema som ska sitta på väggen i mitt rum :) SNYGGT! Har bestämt mig för att måla om från det gräsliga rosa som förnärvarande pryder mina väggar till vitt, brunt o svart. Sen har jag hittat en fin tavla med afrikatema och lite rosa nyanser i och kuddar i samma färg, åååh det kommer bli såå snyyyyggt :D

Nog om det! Nu ska jag och Emil fixa tacos och se vad det är för film som går på favoritkanalen disney chanel.

Love


Kommentarer
Postat av: Carrrooo

HEJ YOU! jag saknar er, (mest dig) och alla busiga pahitt!!!!

2010-09-29 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0