Gøteborginvasion!

Herreguuud! Inom loppet av två veckor har fyra gøteborgare børjat på toplink, sheeet vi ær skitmånga just nu! :P Från børjan var det bara jag och carro och de fem som jobbade dær tidigare, nu ær det vi + fyra gøteborgare och fyra nya norskar. Ær ganska intressant att se hur folk kommer och går också før de som hoppat av tidigt ær bara norskar ;) Pussies!

Idag har jag stått på stand med MY BIG BOSS Stephanie!  haha so scary :P Nee hon ær guld! Fick ett nytt smaknamn av henne igår så nu ær jag hennes Buppo, pucko fast med lite snællare ton haha, Varfør får jag alltid smeknamn som har nått med knæpphet att gøra?! Typ mupp! ja fattar nada ^^ Naj riktigt kul har vi i alla fall, och jag har hittat en voodoodocka i teknikmagasinets katalog med texten BOSS på så jag hotar med att køpa en sån om hon ær elak xD mohaha 

Vann førøvrigt en vinflaska idag nær jag vann tævlingen som Tomas utmanat mig på. Den som sålde 12 først vann! And so I did ;) (Hade 8 o han 6 nær tævlingen startade så hade lite førsprång men det behøver ju inte alla veta) ^^

Nu ska jag dricka upp mitt te och hoppas på att hostan går øver :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0