What a day..

Skitdag.. Har börjat med ett nytt säljsystem på jobbet idag och omställningen har nog påverkat allihop, gick inte speciellt bra för någon. Gött att det inte bara är jag. Meen det kommer man över, som allt annat.. Har gått runt med en jävla jobbig känsla i magen hela dan så har inte orkat äta och nu är energin verkligen HELT slut. Blä ibland vill man bara dö.. fast ne, ett varmt bubbelbad och en redig drink skulle nog ändå vara snäppet bättre åååh jag vill jag vill!
Har inte hunnit tänka på alla de veckor jag har jobbat här så när jag kom hem kom alltihop som lämnats i skövde krypande igen i guess, det är konstigt. Är väl lika bra att stanna här, jobba röven av sig, slippa tänka och bli rik på köpet, asnajs! Har hittat en lite hidden låt på min ipod nyss som verkligen är dritbra, så nu ska jag sätta på den och sen hoppa i säng :) Thousand foot krutch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0