Save tonight

Tjooo blev utgång igår med Josefine, Victor och Fritjof! Asnajs haha herregud vi träffade på en tjej som helt klart måste ha nån utbildning i strippdans! Hon hade sin egen lilla show för Victor o Fritjof medan jag stod bakom och gjorde mitt bästa för att hänga med ^^ haha så jävla kul! Norska blondiner är helt klart CRAZY! Jaja jag tyckte att jag var svinduktig jag med -.- haha Var ett relativt bra uteställe, påminner om bogrens och folkblandningen var i stort sett lika dan också.
Har förövrigt en extrem träningsvärk i rumpa och lår! Funderar över om det är för alla knäböj och utfallssteg jag och Anniken gjorde på stand igår eller om det är den enormt avancerade dansen som satt sina spår ^^ ÄHHH det är naajs

Save tonight and fight the break of dawn
come tomorrow, tomorrow I´ll be gone - V


Save tonight a la Victor är veckans fastnaihuvudetlåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0