snö i aamodt

hehe jaa igår morse skrattade jag åt alla hemma för att det snöade där men så vaknar jag idag och upptäcker att marken är täckt av snö här med ^^

från fönstret i mitt rum

Var kjempeflink och gav mig ut på en löprunda på morgonen. Märkte dock när jag kom ut att jag glömt? att ta på mig sport-bh! Gaah orkade inte gå in o ta på mig det heller så tänkte att jag kunde klara mig ändå men fifaaan jag tror jag förfrusit mina nipplisar! :S ajee buhu dumt gjort! Så gör inte det för bövelen!

Nu ska jag släpa mig ner till stan och springa runt på alla mataffärer som har extrapris, haha gosh känner mig fattig! Men varför slösa pengar i onödan.. Coca cola kostar fan skjortan här så man får passa på! en stor cola, 1,5 liter - 22 kr.. neeeh nu har jag hittat för 8 kr litern :D Glaaad! Mitt coca cola beroende är inte att leka med haha, jag har dessutom hittat ett skitbilligt varumärke på vår Kiwibutik som heter Firstprice. 4 baguetter - 6 kr och potatissallad - 9 kr så har man lunchen fixad för fyra dagar för 15 spänn :P Det är najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0