pictures

Nu har jag hittat sladden till mobilen så kan lägga upp lite bilder :)
Nedan har vi min smink/dator-hörna

och resten av rummet, myspys!
Mitt "kontor" ^^ Ett standbord som knappt sitter ihop haha so sad..

Idag stog jag på stand för sista gången! Ska säga upp mig imorgon för har en intervju med posten klockan 13.00 :) Får hoppas på att jag får jobbet där, jag har inte ens orkat anstränga mig på jobbet de senaste dagarna för jag är så trött på det. usch, stämningen är så jävla låg så det är inte sant så fuck it säger jag! Stog på stand i 9 timmar i sträck idag... jobbade seriöst från 8 till 19, kuuul. nä fick flytta mig till victor och fritjof vid fem så stog bara och flummade bort tiden tillsammans istället för att jobba haha så slitna är vi ^^ askul det iaf men vad gör man liksom vi håller ju på att gå in i väggen allihop!

Har lyckats fixa allt med skattekort, konton och reseersättning nu, så bye bye toplink :)

Nu blire cheeella o sen sovmorgon imorgon! ha de :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0