Nytt jobb!

Jag har ett nytt jobb! Wiiie :D haha tur att jag är så grym på att charmera.. Min nya chef heter Bård och är hur skön som helst, ska dit på måndag och börja min upplärning, sen kommer jag vara timanställd men det är ju alltid något :) Sen är det 7 veckor framöver som jag har fast anställning för någon är borta. Skönt med lite bättre rutiner inget kan seriöst vara värre än de jag fått erfara de senaste veckorna.

Jag var så glad så jag gick till stan i Lilleström och shoppade loss lite på centret där de nu har något som kallas "Elleville dager". Det är typ sjuuukt mycket rea har jag förstått ^^ köpte en cardigan, två t-shirts och ett linne för runt 400 kr på lite olika affärer.


Nu är jag alltså ledig i två dagar och har ingen aning om vad jag ska hitta på -.- doooh har blivit van vid att slita röven av mig så det kan bli intressant hahax) Carro kom hem tidigt idag så vi ska snart laga kyckling och ris med bearnaisessås, smaskens!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0