Mot Sverige!

Hej och hå vad jag far fram och tillbaka! Nu sitter jag i alla fall hemma med två kattungar i knät och en stor kopp kaffe placerad på ett säkert avstånd från datorn ^^ Jag är duktig på att skämma bort mig själv.. det behövs! Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på lägenheten och den otroliga gryningen jag upplevde imorse men jag lämnade såklart kvar sladden i Rälingen.. Kommer senare helt enkelt :)

Nu har jag varit på banken och fixat ett nytt VISA-kort så jag kan betala via internet, föra över pengar mm. Bäbiskort kallades tydligen mitt kort i gbg -.- gaah dags att bli vuxen då. Nu ska jag i alla fall dricka upp kaffet och pynta mig i väntan på Carro för ikväll ska vi visa movesen på dansgolvet. Kanske borde värma upp och stretcha för säkerhets skull puuh carro går ju faktiskt på strippdanspass eller vad det heter! vill ju inte bli förväxlad med stippstången för jag är så stel ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0