Just the way you are

Nu ska jag ägna ett inlägg åt min kära roomie Carolina Hansson! Jag är så jävla stolt över henne att jag nästan önska att jag uppfostrat henne själv ^^ haha Världens bästa! <3 Hon är duktig på allt och är en kvinna som banne mig kan stå upp för sig själv! Cheferna kan ta sig i röven när Carro talar säger jag bara! Energiknippe till tusen förutom när hon är sjuk eller har haft en jobbig dag på jobbet men då är hon mest söt ^^ Hon är dessutom min alldeles egna lilla gosebjörn som jag får krama hur mycket jag vill! I löööv you siss!
Just the way you are

Kommentarer
Postat av: Mighty-C

AAwww, min lilla plutefiia<3 du är bäst, hiihi kjempeglad att vi är rooomieas<3

2010-10-22 @ 21:49:53
URL: http://letsgotooslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0