Inflyttning!

Efter sex timmars bilfärd med en klen bil och ett fullpackat släp är vi faktiskt bosatta i Norge PÅ RIKTIGT! Alla tre! Det känns som en evighet tills det blev som det ska vara. Har redan jobbat i en månad och det är helt sinnes, jag som planerade att bara åka i två-tre månader men vafan jag har inget kvar att hämta i Skövde längre så stannar nog lite längre än tänkt. Det blir bra, det ÄR bra här :) Har nu börjat packa upp mina prylar och göra mig hemmastadd i "det rosa rummet" som jag så otroligt spontant döpt det till. fast nej, det är verkligen jätterosa! Men jag tänker som såhär att jag kommer väl bara vara där på natten och då ser jag ju inte färgen på väggarna ändå ^^ Smart jag! hehe Nej såhär sent har jag faktiskt inte varit uppe på evigheter så ska väl hoppa i säng jag med. Carro gick o lade sig för en stund sen och Coffe sitter uppe o kollar på Machete och ropar "SCORE MAN FÅR SE LINDSAY LOHANS BOOBS I DEN HÄR FILMEN! I NÄRBILD!!" Fiser gör han också! haha äckelcoffe xD

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0