first day at work

yää då var första dagen som brevbärare avklarad :P I love it! Pyssla med papper, klippa och klistra och sedan gå en lång promenad i fint väder! Det är toppen :D Slutade redan HALV FYRA, liksom det var ljust ute när jag kom hem för en gångs skull!  Då är jag nöjd. Börjar dock 07.15 imorgon vilket innebär att lilla Frida måste gå upp halv sex -.- men äsch, det är ingenting mot tortyrjobbet som försäljare, här har jag i alla fall en fast timlön på 150 kr.

Hann dra ner o kika på Elixia, nordens snyggaste gym som ligger i Lilleström för jag o Carro funderar på att ta tag i oss själva o börja träna där ^^ får väl se med det haha, åkte hem o lagade pannkakor efteråt och kände nästan att vi förtjänade det efter denna totala ansträngning att ens vistas på ett gym ^^ haha fiiint

Nu är det dags för lite sömn! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0