damn

Bästa helgen på läänge!

Gosh Frida bra jobbat, två dagar sen var man fast.. ååh jag är dum dum dum! -.- Jag är verkligen expert på att sätta mig själv i extremt jobbiga situationer. Hm jag får väl lyssna på dig, det ordnar sig. Jag önskar att det vore så. Only time can tell..

Puuh utgång med Carro i torsdags var grymt! Jag älskar att komma hem och bli bemött med bamsekramar, snurrar i luften och pusskalas! Aaaw jag saknar alla så sjukt mycket, det konstiga är att jag bara känner det när jag är hemma. I Norge är allt på andra villkor och det känns mer som ett annat liv eller en annan tidszon så när jag är hemma kommer jag tillbaka till verkligheten lite, här är jag mer än bara en okänd utlänning liksom.. Aja nu kommer snart mina päron hem från sin semester så dags att städa upp efter helgen x) Sen blir det svensk pizza och senare PIMS med Carro och Hanna!

Bye

Kommentarer
Postat av: Emil

Ja.. du fångade verkligen mig <3

2010-10-17 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0