Belief is the first step of success

Nu känns det bra najs alltså! Har fått vårt första lönebesked och handlat för våra första intjänade pengar i Norge! Det är en sjukt go känsla kan jag säga :P Nu är allt stabilt fan! Tecknade faktiskt medlemskap på Elixia idag med så här ska vi banne mig bli fit ^^ svindyrt är det, kostar 570 norska kr efter avdrag med 10% för att vi jobbar på posten.. meen eftersom jag och Carro är så grymma och skaffar oss kontakter så har vi fått de två första månaderna gratis ;) Ska nog ta mig en liten tur dit imorgon. kommer förmodligen fastna på spaavdelningen större tiden av min vistelse men kan ju låtsas att jag tränat aslänge ^^

Sitter just nu och käkar majs med smör och salt som jag värmt i micron ^^ (tips från Carro) och ska sätta mig och läsa igenom mitt arbetskontrakt med posten innan jag hoppar i säng. Det är fina grejer. Har bokat biljett hem nu också, längtar så sjuuukt till torsdag kväll så jag tror jag dör!! but for now, sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0