Back in Sweden

Är riktigt skönt att vara hemma ett tag igen, blir så mycket att tänka på i Norge så man hinner knappt fatta att det är helg föränn den är över! Blev en seg hemresa för E6an var avstängd?! Så missade tåget o bös men mamma fixar o jag kom hem tillslut i alla fall x) Hann faktiskt springa iväg till bling och utnyttja mitt tillgodokvitto som snart nått utgångsdatum ^^ Har inhandlat lite nya kläder inför hösten, blev grått, brunt och beige, fiiint!

Har fixat skattekort och D-nummer nu äntligen efter en månad i Norge haha bra planering känner jag, men nu är det gjort! Gick vilse lite i Oslo IGEN innan jag hittade tillbaka till tågstationen , det är så jävla många gator :O

Trodde inte att jag påverkats så mycket av flytten men när jag kom hem och mamma fällde ut sina trygga armar bölade vi lite och jag kände mig som ett liten barn igen, ibland är man visst inte så kaxig som man tror ^^ Rusade sen in och skulle häsla på alla kattungarna men de blev bara rädda för mig.. hallå jag har bara varit borta i tre veckor och de glömmer bort mig! grrr! Helt nyvakna och jättesöta var de i alla fall, sen blev det fart på dem och de trippade runt i huset så gott som balansen höll. AAAW finns inget sötare! Missy är i alla fall min kisse hon, hon kom springande så fort hon hörde mig i dörren, och det var faktiskt INTE för att hon ville gå ut ^^

Lagom bortskämd har jag blivit ikväll i alla fall, mamma lagade flygande jacob, MUMS, och pappa gjorde äppelpaj till desert :P haha jag tror de saknar mig liite liite åtminstonde ;) Börjat packa ner all bröte i flyttlådor nu och imorgon blir det shopping och försöka hinna vara lite social med några av de bästa.

God night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0