Back in Norway

Då var man på plats i soffan i Aamodtalleen 11 igen :) Träffade mina arbetskamrater Victor och Fritjof på bussen hit som också hade varit hemma över helgen. De hade med sig tre gigantiska resväskor fulla med mat ^^ haha det är så vi gör! Jag är glad att jag inte hade med mig så mycket själv för jag fick för fan gå hela vägen från Lilleström och hem! Vadå att det inte går några bussar mellan 20 och 22.. -.- tog hela 40 minuter med väskor och allt och då knata jag ändå förbi någon som var ute på powerwalk ^^ haha känner mig som superwoman!

Som sagt har helgen varit skitbra och väldigt händelserik ^^ hehe jaa jag är glad! Om två veckor åker jag hem över helgen igen och ska på dop bla. för lilla Tuvali :) Nu blir det knäckebröd och te och chill med mina awesome roomies!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0