Autumn

Fin söndag, vaknade ganska tidigt och gjorde omelett till mina kära roomies. Surprise! JAG gjorde mat :P haha lagom svårt sådär med bacon, purjolök och lite ost. Så duktig känner jag mig! Har suttit och slöat hela förmiddagen så vi bestämde oss för att palta på oss och ta en promenix i området. Jag och coffe hittade en fin liten grusväg ner till vattnet och passade på att ta lite kort :)


Har suttit och försökt att ladda hem nått bildredigerarprogram för att få det lite mer effektfullt men fick väl inse att teknologin återigen vunnit min totala oförståelse -.- Ööööh men men you get the hold of it :)

På onsdag åker jag hem till Skövde igen, ska ta hand om kissarna medan mor och far är i Tunisien och gottar sig. Utgång på torsdag är bokat och jag ska träffa Carro o Tove !!! I miss you typ massor! <3

Nu blir det  té och rostad majs! och WOW jag känner hur förvånade ni blev.. naat haha jag är så himla typisk mig själv^^ rutin kallar jag det! Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0