these bloody sundays


Been jumping from the tops of buildings
for the thrill of the fall ignoring sound advice

Det är så kaaallt! Seriöst 16 grader inomhus.. det är som att bo i ett kylskåp! Kaffe te och oboy är högt uppskattat ^^ Varmvattnet är slut med så en värmande dusch kan man ju glömma. Får dra en sväng till gymmet sen och steka fläsk i bastun - Det är bra gött med spaavdelning ;)

Igår var vi iväg på lite partaj men frida var totalt opepp! Moodsvings och mest bara trött ^^ ysch! Drog hem tidigt. Fick med Coffe på ett jävla vänster med haha han fick springa till tåget och missade det första men hann ändå med bussen hem ^^ och Carrobarro är inte hemma än.. Jag och Coffe slog vad om ifall hon skulle komma hem eller inte, jag satsade på att hon skulle det men ikke, så nu är jag skyldig honom en frukost haha :P Aja nu blire mer kaffe!

Kommentarer
Postat av: Mighty-C

HAHA ofta ni slog vad om mig? ^^<3

2010-11-21 @ 16:26:59
URL: http://letsgotooslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0