Oslo by night


Galen partykväll det blev i lördags! Förfest hos johannes, cicci och elin med ca 20 svenskar. Har nu lärt oss flera nya suparlekar ^^ Kommer bli expert på sånna inom kort känner jag haha Kul kul! Drog iväg ut på ett ställe som påminde om en gammal ladugård och jag och carro blev stalkade av nån snubbe från förfesten som hotade alla som dansade med oss .. jävla knäppa folk det finns alltså! Ignoreringstaktiken funkade inte heller så stack vidare, åkte svarttaxi som vi inte betalade för och skulle bli bjudna på inträde till vilken klubb vi ville bara att det är 21årsgräns precis överallt ! :P haha fuck it, drog burger king där adam blev utslängd för en tjej mucka gräl med honom haha xD så sjukt kul! Hamnade tillslut hos jeppe max adam cornelia o robin där vi sov 7 pers i en tvåa , det var mys! ^^

Skönt att vakna halv ett dagen efter och köpa nystekte sjokoladeboller till frukost! Carro stenbakis som vanligt :P fan mina sambos är så jävla klena! Jag är stenhård, bakfylla är ju onödigt haha (för jag dricker så sjukt mycket också) ^^ aja lämnade lodisarna hemma och åkte till gymmet och gick igenom mitt träningsschema med en personlig tränare. Här ska minsann tränas!

Har ju börjat på min nya uppläring på posten idag för övrigt, ska köra bil på lördagarna haha :P kommer ju dö! Norrbaggarna kör ju som idioter! Wish me luck.. nu fiskpinnar o mos, scrubs och teee

freeda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0