Myshelg hemma

Snöoväder.. usch värre hemma än det är i norge till och med! Vad sker??
Jag och Carruu drog hem och lämnade coffen ensam i norrbaggeland ^^ Tror han var lika glad för det om jag ska vara ärlig haha Blev hämtade av Emil i uddevalla för tågen är ju totalt opålitliga atm.. hann hälsa på päronen en sväng och träffa den sista kattungen innan den skickades iväg till falköping :) Så otroligt fina kattungar vi fått alltså! Ysch sorgligt att behöva sälja allihop men får väl vara glad att vi ens fick ett hem åt dem. 9 st liksom ^^ Fy på dig Missy!

På lördagen slog Emil på stort och lagade jättegod mat och tände ljus och grejer :P Lite romantisk är han allt. Vi är så otroligt lata båda två och har faktiskt inte lagat mat en enda gång ihop ^^ Skräpmat eller ta bilen till familjemedlemmar is the way to go! Skapade även lite julstämning i lägenheten för emil köpte en gran som vi pyntade så himla fint haha släpp inte in oss i ett varuhus som maxi alltså! Vet aldrig vad vi har med oss ut igen xD men fan va najs det blev!

åå jag har faktiskt köpt de första julklapparna nu!! Har ju köpt julklappspapper och allt så nu är det dags att börja julhandla :P Kuuul! Julstämningen är ju dock något vi måste jobba på i norge så därför tog jag med lite glitter, adventsljus och självklart en gran^^ Den är typ 40 cm hög men ändå! ska det va så ska det va så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0