Gummidoris


Shibb! Gillar dagar när det är lite post alltså, var klar på jobbet kl 15 redan och då slappade jag rätt bra. Fick vikariera idag med för raimond är sjuk. Blir aldrig klar med min upplärning haha :P Men får ju jobba mer fram till 13e dec så det är ju bra :) Gick till oslo city en snabbis och hittade mig en ny maskot, Gummidoris fick hon heta. Blinkar dessutom i olika färger när man slår henne which is awesome ^^

Nu har jag o Carruu bokat biljetter hem med så blir hemfärd på fredag! =) superr! Sitter just nu och värmer tårna under hennes rumpa ^^ Det är myyys! Ska fixa lajte te och sen söva tidigt idag tänkte jag, chefen ringde och ville ha mig på jobb kl 7 imorn ist för halv 10, yee gå upp halv fem igen då! haha förresten hade vi alla tre svårt att sova igår och Coffe tror seriöst att det spökade ^^ haha we're livin' in a ghosthouse!

Kommentarer
Postat av: C.

HAAAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR!!! KAN INTE SLUTA SKRATTA!!! XD

2010-11-23 @ 18:49:22
URL: http://letsgotooslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0