fastanställd!

jag är glaaad! Fick besked av chefen om att jag har fått fastanställning som lördagsbud utöver mitt vikariat för frank :D Kommer alltså jobba 3 lördagar i månaden plus heltid på veckorna ;) mmmmmoney! Vikarierar jus nu för frank när han är på semester men på måndag är han tillbaka så ska jag på upplärning nästa vecka och kanske även veckan efter det o den 4 dec börjar min fastanställning. Sen från den 13 dec vikarierar jag för frank i 6 veckor till =) det blir fint! Får väl se hur det blir efter det men är skönt att ha en plan för den närmaste tiden i alla fall. Tjii kommer bli tufft att jobba i vinter kan jag säga! Fick ett smakprov idag.. var sviinkallt, kom lite snö och blåste halvt storm. Inte så mysigt, höll på att frysa fingrarna av mig.. meen jag är stenhård, klarar allt! haha

neep te, grymma serier och surfa runt på excistens blir nu min kvällsysselsättning. Börjar 07.15 imorgon.. häääärligt

puss till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0