Elixia


puuh sjukt mycket post idag! Snö o skit dessutom vafään jag vill inte ha vinter än.. Gött att det är torsdag imorgon vilket innebär att det blir extra mycket post, reklam OCH aviser till ALLA, wiie! aja jag och Carro drog en sväng till gymmet idag i alla fall, har varit medlemmar i två veckor och inte orkat ta oss dit fören nu ^^ det är fan dåligt! Hade möte med en personlig tränare för att få ett träningsschema och gick sen runt och testade på lite olika saker. Vi gjorde vårt bästa för att försöka lista ut hur man använder maskinerna men hehe naaa var väl inte så duktiga för det funka liksom inte ^^ Fastnade i danssalen där det fanns pilatesbollar boxningsutrustning och hopprep i stället, jävligt kul hade vi! Jag ser ut som en liten chimpans när jag ska boxas ! fan ser ju inte speciellt farligt ut! haha xD Men nu ska vi komma igång på riktigt i alla fall så gott vi kan, shit va fit vi kommer bli! Med postenjobbet som är sjuukt fysiskt ansträngande och gym tre gånger i veckan ;) haha yeeep beach 2011! You better watch out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0