Sleek look und sleep

Sitter och sniffar på mitt hår och hjälper mamma med att lägga över en bok i mobilen.. det där med teknik kommer nog aldrig riktigt bli förståeligt för henne alltså haha. Anyways så måste jag tipsa om den här produkten:


Den tynger ner håret så att det håller sig rakt samtidigt som det doftar jättegott! Är dock svindyrt, men tur som jag har så är både moster och kusin frisörer (y) Awesome!

Är just nu svintrött och klockan är bara halv tolv , det är liksom på gränsen till att känna att man lägger sig för tidigt.. men ska nog göra det ändå för ovanlighetens skull. Halv ett brukar vara det normala för min del men det brukar resultera i att jag mår dåligt pga sömnbrist^^ Nightienight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0