Schuuul

Rolig dag i skolan igår. Tove var som vanligt på toppen av sin enorma smarthet och det kan ju bli väldigt intressant ibland ^^ Hon tyckte tex att toan luktade fisk? och tjatade på mig att gå in och lukta om jag inte trodde henne.. vilket jag gjorde och neej Tove det luktade dass! Jag vill inte veta hur hon tog hand om sina fiskar ^^
På geografin pratade vi om grottor och Alf sa att det fanns så många grottor så man kunde till och med döpa dem efter sig själv , tex "Toves grotta". Jag höll på att dööö ^^ hahah Vem vill besöka den grottan?? Inte jag i alla fall xD

Kommentarer
Postat av: tove

"kom och besök Toves grotta. Kryp genom smala gångar & trånga utrymmen. Ditt besök i Toves grotta kommer garanterat vara ett minne för livet." :D

2010-01-30 @ 13:41:46
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0