Nyår


Mitt nyårsfirande blev väldigt impulsivt i år! Började i alla fall festen i Tibro med CH och fick trerätters meny med jättegod mat :) Fick ett roligt telefonsamtal av Marcus precis när vi kom dit och fick veta att grabbarna i skultorp var i stagnationsstadiet av sitt festande ^^ klockan var då sju!

Var meningen att jag skulle vidare till Ulvåker med Carro men fick skjuts till havstena och firade det nya året med en massa västerhöjdare :) Där var det minsann fest och flera skumpaflaskor korkades av och jag vet inte hur många som fick sig en riktig champangedusch! CL var i alla fall inte förtjust i champange kunde vi snabbt konstatera ^^

Får bli en snabbresumé av mitt 2009 nån gång när jag har tid :) Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0