It's on!

Rolig dag! Är fortfarande väldigt agressiv och kan inte sluta veva med nävarna och säga"it's on" till nästan alla jag möter. Det har suttit i sen i lördags när jag och Erik visade vart skåpet ska stå haha ^^ Carro tyckte såklart att det var skitkul.. hon borde seriöst få magrutor av allt skrattande snart! Meen jag kan ju såklart inte hjälpa att jag är så otroligt rolig jämt ? ^^ haha det är ju liksom såå ofta jag gör det med flit. "Det är inte alltid så lätt!" börjar konstigt nog bli ett av mina mest användna uttryck..
För övrigt så hade vi lite roligt åt vAlfs beskrivningar på Geografin.. "Vissa av dem kan spruta flera hundra meter" haha! Jaaa såklart ska vi misstolka allt som går att misstolkas, det är nog något av det roligaste som finns! Det han skulle beskriva var en gejser.
Mysig fika på Pim's efter skolan med Carro, och Hanna o Peter på ett hörn (bordet bakom). :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0