Fenix


Av motgångar blir vi starkare


Om man ska ta o boka tid förtatuering nån gång kanske.. var ju faktiskt två månader sedan jag slutade äta blodförtunnande. Hade en liten diskussion med Marcus om vad fenixfågeln egentligen står för och det är ju inte lite förvirrande när det visar sig att den står för typ 100 olika saker beroende på vilken kultur man lever i och vad man tror på. Jag kom i alla fall fram till att för mig skulle den symbolisera att motgångar gör oss starkare. Det är aldrig lätt här i livet det vet vi alla, det senaste året har varit både det värsta men kanske också det bästa året i mitt liv. Jag har lärt mig så otroligt mycket om människor både på gott och ont, mest ont ^^ men har samtidigt fått väldigt många nya vänner :) Jag dog inte heller av blodproppen och den erfarenheten har väl fått mig att fundera mer över hur jag egentligen tar vara på mina dagar. Det är trots allt just nu vi har våra glory days. Jag vill få ut så mycket jag kan av det.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0