Trött

Jag känner mig som en pensionär när jag går och tar mig en tupplur mitt på dagen, men fifaan vad skönt det är! Jag vet inte vad det är men jag drabbas av akut trötthet eller nånting så jag inte kan hålla ögonen öppna en sekund till. Det händer oftast under lektioner så ja jag sover mig praktiskt taget igenom allihop, det är sjukt svårt att försöka se vaken och koncentrerad ut. Gick i alla fall och tog en powernap igår när jag kom hem från skolan, naajs. Sen hällde jag i mig en stor kopp kaffe men ändå somnade jag nästan vid typ tolv när jag carro och coffe hade kollat film och satt o snacka lite.
Skönt att det är lov så jag kan sova hur mycket jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0