Rudolf med röda mulen

Är ganska förvånad över mitt intresse för OS alltså! Har väl i och för sig inte suttit och följt hela matcher och lopp men ändå. x) Är kul att det går såpass bra för vår lilla jordplätt. Just nu sitter jag i alla fall här med en fet, lite smårosa näsa och andas genom munnen för den är så svullen. Det är hårt att idrotta! Spelade match mot Vänersborg tidigare och fick ett skott rakt på nosen.. aj! Min ena näsvinge är dessutom tjockare än den andra! Vann gjorde vi med 5-3 i alla fall så jag är glad ändå.

Ska väl sätta mig och plugga nu antar jag.. och hämta ramlösa, muums! Fick falska förhoppningar om att skolan skulle vara stängd imorn för det lossnar isblock fran taken men hepp.. så nu är det bara att pallra sig dit och låtsas att man inte är besviken haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0