Duktig

Har varit på banken och fixat en dosa idag för min personliga kod till internetbanken vill ju banne mig inte fungera! Nu gav jag upp så får vi hoppas på att det funkar bättre med den här mojängen. Har också varit på Benidorm och sökt jobb efter rekomendation av Carr. Känner mig otroligt vuxen nu! De verkade i alla fall positiva och skulle höra av sig för provjobb. Vore toppen att kunna tjäna ihop lite extra pengar på egen hand, jag menar, jag lever i stort sett på mina föräldrar.. Ibland är det en fördel att vara ensambarn. Min totala inkomst per månad är ca 2.300 kr och det enda jag gör är att dammsuga huset en gång i veckan. Städade idag och det tog iof ca 4 timmar men då organiserade jag upp hela min garderob som hade fått sig en släng av "kaossjukan". Det händer konstigt nog ganska ofta.. Lite fix hit och fix dit och klockan fem var jag klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0