Home sweet home

Det är så underbart skönt att vara hemma! Har faktsikt hunnit med massor med saker sedan jag kom hit i måndags kväll :) Tisdagen spenderades med Carro på stan och blev även lite girltalk hos HL innan den traditionsenliga lutfiskmiddagen hemma. Fattar inte riktigt varför man ska äta sladdrig geléfisk som inte smakar något men men.. Mätta och glada åkte jag och Emil hem och tittade på Noche Libre, galet spårad film men riktigt kul ^^

Har idag varit på julklappsjakt med mor så den delen är i stort sett avklarad. Fika med Tove gjorde jag också! Det var på tiden kan man ju säga.. Dumma unge bara pluggar o tofflar hela tiden ^^ Helt okontaktbar för fan, bättring! <3

Har varit på ettårskalas ikväll med, och jag har typ vääärldens sötaste kusinbarn bara så ni vet! Underbara små gosklumpar :) Lekt kurragömma så jag är helt slut. Bra dag! Nu väntar baby på att jag ska sluta blogga så vi kan se på How I met your mother ^^ Gotta love life eller hur var det ;)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0