Morgonfika

Sitter och skördar min farm på farmville.. jag fattar inte varför jag fortfarande håller på, men det tar emot i hjärtat att lägga ner det haha. Wuuh tragiskt. Anyway så är jag uppe med tuppen (nästan) och ska snart iväg på morgonfika på Pims med Jimmie :) Det är väldigt tight med tid ibland så man får trycka in planer i alla luckor man kan. Hatar att tiden inte räcker till till allt man vill göra, lovet har bara börjat men är redan snart slut.. och alla skoluppgifter jag skulle ha gjort vid det här laget, usch! Nu får jag lite smått panik, jag har ju faktiskt en timme på mig innan jag ska bort då hinner jag skriva lite. efter jag skördat farmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0