Lovet

Har varit ett lov fullt med äventyr, chill och fest med roligt folk. Bada tunna och ha vinkväll hos carro var riktigt najs, måste göras om snart igen! Var iväg på roadtrip till jönköping och gjorde av med lite pengar och, aj i min plånbok.. jag som alltid brukar känna mig ganska rik är faktiskt rätt så fattig nu ^^

Igår var jag och marcus iväg och spela basket för första gången i år, riktigt najs, stekte i mina rosa brillor också! Vädret går ju inte att klaga på i alla fall! Underbart! nu är våren här på riktigt. Påskfest blev det på kvällen, var väl sådär men jag var snäll och körde så fick väl skylla mig själv, var inte mycket folk man kände direkt. Carro hade det nog trevligt hon i alla fall ;)
OCH VET NI VAD! Jag fångade självaste påskharen i morse! Eller en kanin som kommit lös i alla fall. Bäst är jag! Det var inte lätt kan jag säga, de är bra på att fintas alltså.. Missy var också igång, hon hade fångat en näbbmus som hon stolt visade upp ^^ Ysch äckelkatt.
Hur som helst har det varit ett riktigt bra lov =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0