Tankeställare

Har suttit och läst en tjejs blogg idag och det är sjukt hur mycket skada svek kan göra på en människa. Det värsta är att jag känner igen precis allting hon skriver.. utom att det jag varit med om är betydligt mycket värre. Jag blir ledsen, men mest arg ju mer jag läser och desto mer jag minns. Jag hatar människor. Säg vad du vill men en människa utgår alltid i första hand ifrån sig själv. Alla är egoister, jag också. Vissa har bara större makt att se över kanten på jaget och fokusera på de i sin omgivning. Jag har tjatat om det där med egoism så mycket att jag tror att alla som känner mig har fått ta del av mina åsikter om den saken. That's just the way it is. Tänk före du handlar, vilka reaktioner skulle dina handlingar få?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0