Soft

Soft dag! Fick med mig pappa på Luftslottet som sprängdes ikväll. Den var väl sådär tyckte vi.. Ganska seg och pappa som läst boken tyckte att många viktiga detaljer hoppats över och sammanhanget blev därför lite brokigt. Jaja nu har jag äntligen sett den iaf och kan konstatera att Män som hatar kvinnor är den bästa i triologin.

Sitter just nu med mammas laptop i knät eftersom jag lyckats spilla kaffe på mitt tangentbord -.- typiskt!! Tror inte det funkar faktiskt haha! Skulle slå in paketet jag ska ta med till skolan imorrn och skulle krulla snöret när jag råkade slå till koppen.. alltså det är konstigt att jag inte lyckats med detta tidigare ändå.

Imorrn är det i alla fall julavslutning och vi ska ha en liten paketlek, innehållets värde är bara tio kronor men jag hittade nog nått helt okej, jag bryter mot de andra och är nog den enda som inte köper godis ^^ Efter det drar jag och carrobabe till götet och inhandlar de sista julklapparna :) på kvällen blir det nog filmmys hos mig med carro marcus o coffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0